معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد :در حال حاضر تمامی شهرستان های استان دارای بخش کرونا و مجهز به دستگاه اکسیژن ساز هستند.
کد خبر: ۹۸۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 27 August 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر علی خورشیدی گفت: بیش از ۱۸۰ هزار تست کرونا در این استان از ابتدای شیوع تاکنون به ثبت رسیده که از میزان حدود ۵۳ هزار تست سریع بوده است.

وی افزود:بیش از ۱۵ هزار نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بیمارستان های استان به دلیل ابتلا به کرونا بستری شدند که این افراد از سه تا ۱۵ روز در بخش های مختلف بیمارستان ها تحت درمان بودند.

خورشیدی مطرح کرد: میانگین سنی فوتی های کرونا در پیک پنجم کاهش یافته و در مرداد ماه سال جاری با تلاش مجموعه بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی بیش از ۳۰ هزار تست کرونا بمنظور تسریع در شناسایی بیماران و با هدف کنترل شیوع به ثبت رسیده است. 

وی ادامه داد:افرادی که پس از تزریق واکسن به کرونا مبتلا می شوند، تعداد آنان بسیار اندک است که در صورت رعایت استانداردهای تعریف شده از سوی پزشکان مربوطه نیز درمان می شوند.

خورشیدی افزود:تمامی واکسن های کرونا که در کشور به مردم تزریق می شود، مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند و تمامی این واکسن های که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد، از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار