رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مرصاد در آبان ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 30 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا خسرو تمری با اشاره به تاخیر چند ماهه در برگزاری این دوره جشنواره گفت: قرار بر این بود این جشنواره مرداد ماه امسال برگزار شود، اما به دلیل شرایط کرونایی و تعطیلی تمامی فعالیت های فرهنگی، برگزاری آن چندماهی به تاخیر افتاد.

وی افزود: طبق جمع بندی صورت گرفته با توجه به روند مطلوب واکسیناسیون تصمیم براین گرفته شد که برگزاری جشنواره به آبان ماه امسال موکول شود.

تمری یادآور شد: برگزاری جشنواره در این تاریخ بازهم بسته به شرایط کرونایی است، اما در نهایت این دوره جشنواره امسال باید برگزار شود و اگر ناچار شویم بصورت مجازی آن را برگزار خواهیم کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره گفت: با توجه به تاخیر در برگزاری جشنواره، مهلت ارسال آثار تا 31 شهریور تمدید شده است.

وی از احتمال تمدید این مهلت خبر داد و افزود: با توجه به درخواست برخی گروه ها مبنی بر اینکه در شرایط کرونایی امکان تمرین مناسب نداشته اند، احتمال تمدید مجدد مهلت ارسال آثار وجود دارد.

تمری با اشاره به ارسال تعدادی آثار به دبیرخانه جشنواره گفت: پیش بینی می شود در این دوره بیش از 70 تا 80 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی با اشاره به پیشبرد برنامه های جشنواره گفت: در حال حاضر دبیر دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر ملی مرصاد انتخاب شده و امیدواریم سایر برنامه ریزی های جشنواره هم به خوبی پیش برود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار