تابناک-معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: دفاع مقدس نموداری از افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای کشور اسلامی، اسلام و قرآن است.
کد خبر: ۹۹۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 01 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان، سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی افزود: ملت ایران با برخورداری از روح ایمان، ایثار و شهادت طلبی و تبعیت از ولایت فقیه در برابر تعرض ناجوانمردانه دشمن ایستاد و فرهنگ مقاومت را در جامعه نهادینه کرد.

وی گفت: بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان بر کف ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی اباعبدالله الحسین (ع)، مقاومت در برابر ظالمان و زیاده خواهان را رمز پیروزی و سربلندی می‌دانستند و با سرمشق قرار دادن شعار الهی «هیهات من الذله» جانانه مقاومت کردند و در این راه حماسه‌های بزرگ خلق کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد علیه السلام به حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در میدان عزت و افتخار اشاره کرد و گفت: شکوفایی و وحدت نیروهای مسلح مایه عزت ایران اسلامی است و این همدلی و وحدت نیروهای مسلح و ملت موجب اقتدار نظام اسلامی شده است.

وی ادامه داد: توکل به خدا، رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و وحدت و همبستگی نیروهای مردمی و تبدیل وحدت کلامی به وحدت عملی از دیگر عوامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید، تحریف، تحریم، شبهه‌افکنی پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.

سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران برگزاری مراسم شب شعر دفاع مقدس برگزاری ویژه برنامه اربعین امام حسین ، تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان ، اعزام گروه های جهادی ، تبعیین عملیات ثامن ائمه ، تجلیل از بانوان جهادگر دفاع مقدس ، برنامه سخنرانی رزمندگان به صورت مجازی ، برپایی میز خدمت ، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان 8سال دفاع مقدس و برگزاری طرح مواسات و همدلی و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از مهمترین این هفته عنوان نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار