مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۶ دانش‌آموز زیرپوشش این کمیته موفق به کسب رتبه ۲ و سه رقمی در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شدند.
کد خبر: ۹۹۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 06 September 2021

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۶ دانش‌آموز زیرپوشش این کمیته موفق به کسب رتبه ۲ و سه رقمی در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شدند.

جمال شیبه در آیین تجلیل از دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد در اهواز بیان کرد: خدمات مشاوره تحصیلی و کمک‌درسی برای ۲ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز زیرپوشش، به منظور آمادگی آنها در کنکور سراسری ۱۴۰۰ از سوی این نهاد ارایه شد.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه‌های منتهی به برگزاری کنکور سراسری، با ارایه خدمات مشاوره و کمک‌درسی، پشتیبان دانش‌آموزان کنکوری زیرپوشش بود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از کارشناسان استانی خواسته شده تا ضمن اختصاص شماره تماس برای پاسخگویی به سووالات دانش‌آموزان، تهمیدات لازم برای استفاده از ظرفیت ارتباط تصویری و برگزاری مشاوره آنلاین نیز اندیشیده شود.
شیبه افزود: به منظور تقویت پایه تحصیلی دانش آموزان مستعد زیرپوشش و موفقیت در آزمون سراسری خدمات متنوعی چون تهیه کتب کمک آموزشی، راه‌اندازی مشاوره و پشتیبانی و آزمون‌های آمادگی برای دانش آموزان شرکت کننده در کنکور با همکاری موسسات علمی و آموزشی برتر کشوری طرح ریزی و ارایه شده است.
وی با بیان اینکه موفقیت در راهیابی به دانشگاه‌ها و رشته‌های مناسب می‌تواند درکنار اثربخشی حمایت تحصیلی، زمینه توانمندسازی پایدار این افراد و خروج از چرخه فقر را فراهم کند، ادامه داد: با اقدامات انجام شده در قالب استفاده از ظرفیت موسسات علمی و آموزشی، خدمات مورد نیاز این دانش‌آموزان در این بخش به منظور کسب رتبه‌های مناسب و زمینه سازی برای ادامه تحصیل آنها در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه‌های دولتی به صورت مطلوب به آنها ارایه شده است.
۱۳۰ هزار خانوار در خوزستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

۲ هزار و یکصد دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد امسال داوطلب کنکور بودند.

برچسب ها: جمال شیبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار