مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام
حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از صدور گواهی نامه آموزشی برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی که در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 22 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام و به منظور بهره مندی کارکنان دستگاه‌های اجرایی از مزایای دوره‌های آموزشی، برای آن دسته از کارکنانی که در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند گواهی دوره‌های آموزشی «سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی» به مدت ۸  ساعت و «حکومت مهدوی و وظایف منتظران» به مدت ۲۰ ساعت صادر می‌شود.

او عنوان کرد: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کنار رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای و داستان نویسی، رشته‌های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی نیز اضافه شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام اظهار داشت: امسال نیز با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، یازدهمین دوره این جشنواره مانند سال گذشته به صورت الکترونیکی و در بستر سایت رسمی این جشنواره و اطلاع رسانی در فضای مجازی، در سراسر کشور برگزار شده است و در شهرستان چوار نیز با توجه به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، مسئولین و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهید رجایی و شهید مفتح روستای مورت نیز در این خصوص در بستر فضای مجازی و مراجعه حضوری به منازل فعالیت می‌کنند.

حیدری ادامه داد: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار شده است و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیک منابع به سامانه جشنواره به آدرس www.samakpl.ir مراجعه نمایند.

مهلت شرکت در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی تا تاریخ یکم آبان ماه امسال می‌باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار