رئیس کل دادگستری فارس گفت: با توجه به اینکه درصد برگشت معتادین پس از ترک اعتیاد ۵۰ درصد خواهد بود در تلاش هستیم با همکاری سایر دستگاه های زمینه اشتغال آنان را فراهیم کنیم تا این درصد کاهش یابد.
کد خبر: ۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲ 03 March 2015

به گزارش خبرنگار مهر، علی القاصی مهر ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از کمپ معتادین سلامی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هم اکنون تمامی دستگاه های امنیتی وقضایی استان در خصوص مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر همانند گذشته فعال تر عمل می کنند.

وی با بیان اینکه موضوع پیشگیری از مواد مخدر در دستور کار تمامی دستگاه های اجرای فارس قرار گرفته، افزود: تمامی دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری شیراز در تلاش است علاوه بر برخورد با معتادین، بتوانند پس از جمع آوری معتادین کارتن خواب آنها را از طریق کارشناسان مسقر در کمپ های ترک اعتیاد ترک دهند.

القاصی مهر نگهداری معتادین در کمپ های ترک اعتیاد را ۳ تا شش ماه اعلام کرد وگفت: با توجه به اینکه درصد برگشت معتادین پس از ترک اعتیاد ۵۰ درصد خواهد بود در تلاش هستیم با همکاری سایر دستگاه های زمینه اشتغال آنان را فراهیم کنیم تا این درصد کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری فارس نظارت وحمایت از معتادین از طریق کمپ های ترک اعتیاد ومراکز کاهش آسیب های معتادین را مهمترین امر اعلام کرد و گفت: تمامی کمپ های مجوز دار در فارس با نظارت کامل در امر پیشگیری و ترک اعتیاد معتادین، فعالیت مستمر دارند.

القاصی مهر در خصوص اعتراض برخی از معتادین مسقر در کمپ در خصوص نداشتن شناسنامه و مشخص نبودن هویت آنان گفت: این مهم یکی از دستورکارهای این بازدید قرار دارد تا افراد بتوانند با مراجعه به مراکز قانونی و پس از اهراز هویت بتوانند شناسنامه دار بشوند.

وی اضافه کرد: چنانچه هر یک از افراد متاقضی هویت و شناسنامه خود بشود می توانند پس از انگشت نگاری و طی کردن مراحل قانونی از طریق ثبت احوال استان به صورت قانونی شناسنامه دار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار