تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انگیزه کسب نخستین پیروزی این فصل به مصاف نماینده مرکزی می‌رود.
کد خبر: ۹۹۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 29 September 2021

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته دوم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه هشتم مهر ماه برگزار می‌شود و هشت تیم حاضر در این فصل چهار دیدار مهم در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند که یکی از آنها در شهر اراک است و برای قمی‌ها اهمیت زیادی دارد.

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم قهرمان سال ۱۳۹۹ لیگ برتر ایران که در هفته نخست مقابل میهمان خود تیم سیستان و بلوچستان غافلگیر شد و در میان تعجب کارشناسان، علاقمندان به بدمینتون و حتی رقبا تن به شکست ۳ بر ۲ داد، ‌در هفته دوم به دنبال جبران این باخت به مصاف نماینده اراک می‌رود.

نکته جالب توجه اینکه تیم اراک در هفته نخست میزبان تیم شهرداری شهر بابک بود و با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست خورد تا تیم قعرنشین جدول رده‌بندی لقب بگیرد، بر این اساس تیم‌های بازنده هفته نخست از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هشتم مهر ماه در شهر اراک رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

مسابقات این فصل لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های ایران با عنوان جام خلیج‌فارس و با حضور هشت تیم توس مسیر مشهد، پروتیین ۹۹ البرز، رعد پدافند هوایی قم، نماینده اراک، دانشگاه یزد، چادر ملو اردکان، شهرداری شهر بابک و سیستان و بلوچستان در مدت 14 هفته برگزار می‌شود.

در پایان هفته نخست این مسابقات تیم‌‌های دانشگاه یزد، شهرداری شهر بابک و چادر ملو اردکان با توجه به پیروز‌ی‌های قاطع ۴ بر ۱ هفته نخست رده‌های اول تا سوم جدول را در اختیار دارند، تیم سیستان و بلوچستان چهارم است و سایر تیم‌ها در رده‌های بعدی لیگ برتر بدمینتون ایران جای گرفته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار