عملیات احداث مدرسه قمر بنی‌هاشم در روستای صفدر شهر جعفرآباد قم طی آیینی با حضور استاندار، مسئولان آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز، همزمان با روزهای آغازین سال تحصیلی جدید شروع شد.
کد خبر: ۹۹۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 01 October 2021

به گزارش تابناک قم، توسعه و تجهیز مدارس قم، مدیرکل نوسازی مدارس در این آیین، اظهار داشت: مدرسه قمربنی هاشم با ۱۰۰ مترمربع زیربنا، سه کلاس درس، یک اتاق اداری و نمازخانه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال احداث می‌شود.

محسن پورگلیان ضمن قدردانی از مشارکت خیران مدرسه ساز بیان داشت: این مدرسه با مشارکت یکی از بانوان فرهنگی خیر و بازنشسته که پاداش پایان خدمت خود را به این امر اختصاص داده است، احداث خواهد شد.

در ادامه بهرام سرمست استاندار قم نیز بیان داشت: هدف اکثر خیران مدرسه ساز این است که درِ مدارس با کیفیت به روی دانش آموزان باز شود تا درِ زندان‌ها بسته شود، همچنین آنها تاکید بر ساخت مدارس برای دختران را دارند چرا که آنها قرار است نسل آینده را برای کشور پرورش دهند.

همچنین‌ سید ناصر علایی طباطبایی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم در این آیین خاطرنشان کرد: عمر با برکت به داشتن مال زیاد نیست، بلکه انسان باید توفیق استفاده صحیح از این مال را داشته باشد، خیر مدرسه سازی که امروز مدرسه اش کلنگ زنی می شود، سعادت مشارکت در ساخت ۲ مدرسه را داشته است که اولی مدرسه‌ای در روستای علی آباد کورگل بوده است.

جعفرآباد در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار