معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان: تاکنون بیش از ۸۷۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان معادل بیش از ۷۱ درصد تزریق شده است.
کد خبر: ۹۹۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 01 October 2021

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۸۷۰ هزار دوز واکسن کرونا، معادل بیش از ۷۱ درصد جمعیت، در استان زنجان تزریق شده است.تزریق ۸۷۰ هزار دوز واکسن کرونا در زنجان

محمدرضا صائینی گفت: تزریق واکسن کرونا بدین معنا نیست که کرونا تمام شده است و باید همچنان بهداشت فردی و اجتماعی رعایت شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۸۷۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان معادل بیش از ۷۱ درصد تزریق شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده باید تمام گروه هدف واکسن کرونا را تزریق کنند تا ایمنی جمعی حاصل شود.

صائینی افزود: در زمان حاضر ۴۳ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در سطح استان زنجان نسبت به تزریق واکن کرونا فعال است و شهروندان زنجانی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شهروندان به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق انجام ندهند چراکه برنامه ریزی‌ها برای گروه‌های سنی بعدی با مشکل مواجه می‌شود و در حال حاضر گروه سنی متولدین سال ۸۸ می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت به نشانی salamt.gov.ir برای واکسیناسیون ثبت نام کنند.

وی از مردم استان درخواست کرد برای ریشه کنی کرونا نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار