آمادگی جایگاه‌های سوخت قم در ایام پایانی سال

در نشست هم‌اندیشی مسائل و مشکلات ۸۵ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان قم بررسی شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 10 March 2022

به گزارش تابناک قم، در این نشست که ویژه ایام نیمه شعبان و نوروز  ۱۴۰۱ و  با حضور مدیر و مسئولان اجرایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با جایگاه‌داران برگزار شد، راهکار‌های لازم برای بهبود  ارائه خدمات به زائران و مسافران  بحث و بررسی شد.

در این نشست مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امسال، برخلاف سال‌های گذشته به‌دلیل فروکش‌کردن شیوع ویروس کرونا و واکسیناسیون گسترده  شاهد حجم زیاد مسافران در استان قم ایام نیمه شعبان و نوروز  ۱۴۰۱ خواهیم بود و همین موضوع لزوم افزایش آمادگی جهت استقبال از مسافرین و ارائه خدمات را چند برابر می‌سازد.

سید محمود طاهری با بیان این که استان قم دارای ۷۴ نقطه عرضه سوخت مایع و CNG شامل ۵۰ جایگاه عرضه سوخت تک و دومنظوره، ۶ جایگاه عرضه بنزین کوچک و ۱۸ جایگاه CNG تک‎منظوره است، گفت:در ایام نوروز  ارائه خدمات از لحاظ کمی و  کیفی نظارت و کنترل می‌شود.

او در پایان با اشاره به  حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در ۴ آبان ماه امسال گفت: قدردان حضور فعال و جهادی کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه  ، جایگاه داران و عوامل پشتیبان که در سریع‌ترین زمان ممکن، عبور از بحران را میسر ساختند،هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار