برگزاري اردویی با یاد شهیدان قراني فاجعه منا در یزد

واحد دانش‌آموزی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) يزد، اردوی زیارتی طرح "تا انتها حضور" را با یاد و نام شهدای فاجعه منا، استاد حاج حسن دانش و محسن حاجی حسنی کارگر برگزار کرد
کد خبر: ۱۰۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 11 October 2015

به گزارش تابناک یزد،واحد دانش‌آموزی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) استان يزد اردوی زیارتی قم- جمکران را با حضور 75 نفر از دانش‌آموزان شهرستان یزد و با یادبود شهدای فاجعه منا به ویژه قاری بین‌الملی دیار دارالباده، استاد حاج "حسن دانش" و نيز شهيد حاج "محسن حاجی حسنی کارگر" برپا كرد.

دانش‌آموزان طرح تا انتها حضور در این اردوی دو روزه، در برنامه‌های فرهنگی مختلفی شرکت كردد كه حضور در حرم کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و شرکت در برنامه‌های حرم‌شناسی، کارگاه حجاب و عفاف، شرکت در دعای کمیل حرم مطهر و غيره از جمله اين برنامه‌ها بود.

مهدی‌یاوران فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) همچنين در مسجد مقدس جمکران حضور یافتند و با امام عصر(عج) تجدید عهد و پیمان كردندو ندبه‌ دلتنگی‌‌شان در فراق امام زمان(عج) را در این مکان مقدس خواندند.

حضور در گلزار شهدای قم و زیارت قبور مطهر شهدایی چون شهید "مهدی زین‌الدین " فرمانده لشکر علی‌بن‌ابیطالب(ع) و شرکت در نماز جمعه قم نیز از دیگر برنامه‌های این اردوی تربیتی بود.

گفتنی است؛ این برنامه، دومین اردوی طرح دانش‌آموزی تا انتها حضور سال جاري بود که بعد از اردوی چهار روزه درون شهری سانیچ برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار