پرداخت ۳۲ درصدی تسهیلات تبصره ۱۶ در استان قم

مدیر کل تعاون کار رفاه اجتماعی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم گفت: امسال از محل تسهیلات تبصره ۱۶ تاکنون ۳۲ درصد با هدف تثبیت و ایجاد اشتغال به اشخاص حقیقی و حقوقی در استان قم پرداخت شد ه است.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ 18 June 2023

به گزارش تابناک قم، وحید وزیری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم از پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال آفرینی از محل تبصره ۱۶ خبر داد و گفت: مهلت پرداخت این تسهیلات تا پایان تیر ماه است که با همکاری بانک‌ها هزار میلیارد پرداخت خواهد شد .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ از اسفند پارسال آغاز شده است گفت: سهم استان قم از محل تسهیلات تبصره ۱۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که با هدف تثبیت اشتغال، و سرمایه در گردش به واحد‌های کوچک و متوسط تاکنون ۳۲ درصد پرداخت می‌شود .

وی اضافه کرد: مبلغ تسهیلات برای تسهیلات خرد ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و تا ۴ میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی اختصاص دارد.

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج همراه نیستد و با توجه به مشکلات معیشتی مردم بانک‌ها بر اساس تکالیف ابلاغی باید همراهی بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار