برخورد قضایی با پیمانکاران متخلف پروژه مسکن مهر

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد: عده‌ای از پیمانکاران در دوره‌های قبل پروژه مسکن مهر را به صورت نیمه‌کاره رها کردند که با این افراد به صورت قانونی و قضایی برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 19 October 2015
حسن فدایی صبح امروز در جمع خبرنگاران به وضعیت مسکن مهر استان اشاره کرد و اظهار داشت: از مجموع 5 هزار و 126 واحد مسکن مهر که در استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد یک‌هزار و 800 واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک‌هزار و 500 واحد دیگر آمده تحویل به متقاضیان است که با اتمام زیرساخت‌ها (آب و برق) تا پایان سال جاری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه بیش از 800 واحد مسکن مهر توسط پیمانکاران به صورت نیمه‌کاره رها شده است، گفت: عده‌ای از پیمانکاران در دوره‌های قبل پروژه مسکن مهر را به صورت نیمه‌کاره رها کردند که با این افراد به صورت قانونی و قضایی برخورد می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه در پروژه مسکن مهر تخلفاتی صورت گرفته و کسانی که تخلف کرده‌اند باید پاسخ‌گو باشند، افزود: عده‌ای بدون تسویه حساب متقاضیان مسکن مهر برای این افراد سند صادر کردند که در یک‌هزار واحد این کار صورت گرفته و در حال حاضر سازندگان بیش از 40 میلیارد ریال از راه و شهرسازی طلبکار هستند.
فدایی عنوان کرد: بیشترین مشکل مسکن مهر در کشور و استان مربوط به قرارداد سه جانبه است، ضمن اینکه ساخت پروژه مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدا با مشکل مواجه بوده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار