رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان تهران:

بسیاری از مسئولان فارغ‌التحصیل پیام‌ نور هستند

کد خبر: ۱۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ 08 March 2015
به گزارش فارس، نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان تهران با اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان مراکز جنوب استان تهران به میزبانی دانشگاه پیام‌ نور مرکز ری برگزار شد.

 رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان تهران طی سخنانی در این نشست دانشگاه را به خانواده‌ای تشبیه کرد که همه اعضای آن باید برای رفع نواقص و رسیدن به بالندگی یکدیگر را یاری کنند. 

میرزاحسن حسینی گفت: از نقطه نظراتی که در بالندگی و ارتقاء سطح علمی و اداری این دانشگاه تاثیر مثبت داشته باشد، استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از نمایندگان مجلس و مقامات بالای کشوری فارغ التحصیل دانشگاه پیام‌ نور بوده‌اند، خاطرنشان کرد: باید همه ما تلاش کنیم تا نقاط مثبت خودمان را برجسته کنیم. 

دانشگا پیام‌ نور مرکز ری با بیشترین رشته و گرایش دانشگاهی پذیرای 30 عضو هیئت علمی است رئیس دانشگاه پیام‌ نور مرکز ری نیز در این نشست گفت: این مرکز در حال حاضر با بیشترین رشته و گرایش دانشگاهی پذیرای 30 عضو هیئت علمی و 200 استاد مدعو است.

وی ضمن برشمردن ظرفیت‌های بالای دانشگاه پیام‌ نور مرکز ری در جذب دانشجو، امور فرهنگی، امتحانات و ... خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا فضایی علمی و مجهز برای دانشجویان فراهم کنیم.

محمداحسان تقی‌زاده ضمن درخواست از اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های پیام‌نور مراکز جنوب استان تهران برای کمک به کیفیت‌بخشی دانشگاه پیام‌ نور استان گفت: اگر پیام‌ نور استان تهران درخشش داشته باشد می‌تواند به‌عنوان یک الگو مهم برای 31 استان دیگر کشور باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار