سیگنال ماهواره ملی در ایستگاه زمینی بزودی دریافت می شود

« تابتاک تهران »- رییس سازمان صدا و سیما از پیشرفت ۹۹ درصدی پوشش دیجیتال در رسانه ملی خبرداد و گفت :پروژه ایستگاه زمینی دریافت سیگنال از ماهواره ملی بزودی به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲ 19 September 2024
به گزارش «خبرنگار تابناک تهران »، پیمان جبلی در افتتاح ایستگاه تلویزیونی و رادیویی شهید محمدهادی حاج‌ رحیمی شهرستان پردیس با بیان اینکه رسانه ملی سهم خوبی در برنامه هفتم برخوردار شده است اظهارداشت: از ابزارهای جدید و خلاق باید در برنامه‌های توسعه‌ ای رسانه ملی استفاده شود.
 
وی با بیان اینکه رسانه ملی پوشش زمینی دیجیتال  را به بیش از ۹۹ درصد در کشور رسانده است افزود: با احداث و تکمیل ۱۲۰۰ ایستگاه دیگر پوشش زمینی صدا و سیما تکمیل خواهد شد.
 
رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه برای راه اندازی ۱۲۰۰ ایستگاه پوشش رسانه ملی به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تصریح کرد: رسانه ملی باید نسبت به گذشته در برابر دشمنان و معاندین توسعه و ابزارهای نوین استفاده کند.
 
جبلی با اشاره به توجه مجلس و دولت در سهم صدا و سیما در برنامه هفتم ابراز داشت: استانداران به راهبرد رسانه ملی کمک کنند تا برنامه‌های استان‌ها با کیفیت تولید و در اختیار مردم قرار بگیرد.
 
وی با بیان اینکه صدا و مطالبه مردم از طریق رسانه ملی باید به گوش رسانه‌ها برسد تصریح کرد: هویت محوری مهمترین شعار رسانه ملی در کشور است که باید تصویر چهره‌های شاخص و سرداران و بزرگان کشور به شکل هنرمندان به تصویر کشیده شود و این وظیفه صدا و سیما است.
 
رییس سازمان صدا و سیما در پایان به پیگیر مجمع نمایندگان استان  تهران برای راه اندازی ایستگاه تلویزیون و رادیو در پردیس اشاره و خاطرنشان کرد: در یکی از استان های کشور ایستگاه زمینی دریافت سیگنال از ماهواره ملی در دست ساخت است که به زودی جشن آن را خواهیم گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار