در راستای حمایت از ایده‌های برتر؛

«رویداد نوآوری اجتماعی» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: «رویداد نوآوری اجتماعی» با هدف حمایت از ایده‌های برتر و نوآورانه در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵ 09 July 2024

به گزارش «تابناک اردبیل»، رضوان باقلاچی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از برگزاری «رویداد نوآوری اجتماعی» در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این رویداد به منظور افزایش مشارکت اجتماعی در راستای حمایت از ایده‌های برتر و نوآورانه، از محل اعتبارات ابلاغی سازمان امور اجتماعی کشور و تسهیلگری جهاد دانشگاهی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد نوآوری اجتماعی به همت دفتر انور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، در راستای تحقق مفاد سند تحول مردمی مبنی بر نمونه‌سازی و الگوسازی از دستاوردهای موفق مشارکت مردم نهاد مصوب هیأت وزیران در سال ۱۳۹۵ در خصوص تعیین سیاست‌های ترویجی، تشویقی و فرهنگ‌سازی برای تعمیق ارتقا و نهادینه کردن مشارکت اجتماعی مردم اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت و سرمایه و نشاط اجتماعی به منظور تحقق تدابیر اهداف و وظایف سازمان امور اجتماعی در حوزه مشارکت‌های مردمی با هدف ارتقا مشارکت اجتماعی در کشور از دیگر اهداف این رویداد است.

باقلاچی ادامه داد: بسترسازی به منظور مداخلات اجتماع محور و تسهیل‌گرانه مردم در فرایندهای توسعه اجتماعی و حمایت از طرح‌های نوآورانه و بومی بر مبنای اقتضائات محلی از طریق هم‌افزایی ذی‌نفعان از رویکردهای محوری رویداد نوآوری استان اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد توان‌افزایی در حوزه خانواده، اعتیاد بهداشت و درمان، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار، مفاسد و جرایم اخلاقی و اجتماعی با تأکید بر سکونتگاه‌های غیررسمی، ارتقا سرمایه سلامت و نشاط اجتماعی اولویت همگرایی و انسجام ملی اولویت‌ها و مسائل اجتماعی مبتلا به استان و شهرستان جز زمینه‌های مهم مداخلات اجتماع محور داوطلبان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار