عرضه نامحدود مرغ منجمد در پیشوا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیشوا از عرضه نامحدود مرغ منجمد و میوه به مناسبت ایام نوروز در این شهرستان پیشوا خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ 10 March 2015
به گزارش تسنیم اسماعیل اردستانی با بیان این مطلب که امسال در شهرستان پیشوا نمایشگاه بهاره نداریم اظهار داشت: دستورالعمل ساخت نمایشگاه در سال 93 داشتن سازه ثابت است و با توجه به این که مکان ایده آل در شهرستان پیشوا نداشتیم، امسال نمایشگاه بهاره برپا نشده است.
وی با اشاره به وجود هشت فروشگاه فروش فوق العاده در پیشوا تصریح کرد: اجناس فروشگاه های جرجیس (روبروی فرمانداری پیشوا)، برادران نوروزی(میدان شهید چمران)، مرغ و گوشت و ماهی صفری(جنب بانک ملت)، مبل بختیاری(میدان شهید چمران)، قنادی خمسه (میدان شهید چمران)، پوشاک اردستانی (خیابان شریعتی، روبروی دارالایتام) از 5 تا 15 درصد تخفیف ارائه می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیشوا با تأکید بر عرضه نامحدود مرغ منجمد و میوه به مناسبت ایام نوروز در این شهرستان، افزود: میوه‌های پرتقال و سیب ذخیره سازی شده است و طبق اعلام پرتقال با قیمت 2900 تومان و سیب با قیمت 2700 تومان عرضه می شود.
اردستانی با بیان این که طرح تشدید بازرسی از صنوف همچون سنوات گذشته از 15 اسفند 93 تا 15 فروردین ماه 94 برگزار می شود، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف اصناف می توانند با شماره های 124 و 4 - 36729743 تماس بگیرند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار