شرکت32هزار نفر از مردم یزد در مراسم پیاده‌روی اربعین

کد خبر: ۱۳۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 23 November 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: تاکنون حدود ۳۲ هزار نفر برای شرکت در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین در استان یزد ثبت نام کرده اند.

علی اصغر شریفی اظهار داشت: این تعداد زائر ثبت نام شده در قالب بیش از ۹ هزار گروه ساماندهی و برای اعزام به کشور عراق آماده می شوند.

وی با اشاره به ایجاد دفتر نمایندگی موقت سفارت عراق در یزد عنوان کرد: تاکنون برای حدود هشت هزار نفر از سوی این دفتر روادید صادر شده است.

شریفی با بیان اینکه تنها افرادی می توانند در این مراسم باشکوه شرکت کنند که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند، عنوان کرد: آخرین مهلت ثبت نام در این سامانه، روز چهارشنبه، چهارم آذرماه جاری است.

مدیر حج و زیارت استان یزد عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مراسم معنوی توجه داشته باشند که گذرنامه آنها نیز باید تا پایان سال ۹۴ دارای اعتبار باشد.

وی همچنین از راه اندازی موکب‌هایی از استان یزد در کربلای معلی خبر داد و اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در ساماندهی این موکب‌ها تلاش‌های بسیاری  انجام داده و به مشارکت خیران و همکاری مسئولان نیاز دارد.

شریفی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز از استان یزد تعداد قابل توجهی در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کردند، اظهار امیدواری کرد: امسال این مراسم با شکوه هرچه تمام و با مشارکت مثال زدنی مردم یزد برگزار شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار