اختصاص 58 میلیارد ریال اعتبار به خلیل‌آباد

فرماندار خلیل آباد گفت: با اختصاص 58 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 به شهرستان خلیل‌آباد، 60 پروژه نیمه‌تمام این شهرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 23 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجتبی شاکری در گفت‌وگو با فارس با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سطح شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات مربوطه تلاش کنند و از ادارات کل خود پیگیری لازم را برای جذب اعتبارات داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیرانی که انگیزه کافی برای خدمت به مردم را ندارند و یا به نوعی به روزمرگی افتاده‌اند، باید جای خود را به مدیران لایق و باانگیزه بدهند و در جای دیگر ادامه خدمت داشته باشند.

فرماندار خلیل‌آباد گفت: با اختصاص 58 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 به شهرستان خلیل‌آباد، 60 پروژه نیمه‌تمام این شهرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شاکری همچنین نسبت به ذخیره‌سازی سوخت در زمستان امسال هشدار داد و افزود: با توجه به اینکه زمستان بسیار سردی را پیش رو داریم، دستگاه‌های اداری آمادگی لازم را باید در این زمینه داشته باشند.

فرماندار خلیل‌آباد اظهار داشت: دهیاران و شوراها هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و نسبت به رفع مناطق آبگیر بعضی از مسیرها از هم‌اکنون اقدام کنند.

وی تاکید کرد: دهیاران موظف هستند اقدامات انجام شده نسبت به تسهیل امور مردم در روستاها در ایام زمستان را به بخشداری‌های مرکزی اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار