مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

بیانیه لوزان نتیجه تدبر رهبری و تبحر تیم مذاکره کننده هسته ای است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: بیانیه مشترک جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی، بدون تردید نتیجه هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری و هوشمندی و تبحر تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان است.
کد خبر: ۱۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 04 April 2015
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم افزود: صحبت های رییس جمهوری آمریکا پس از اعلام بیانیه لوزان، نشانه تعظیم به ملت بزرگ ایران و ذلت و زبونی مستکبران غربی در برابر مقاومت و ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

وی خاطرنشان کرد: اوباما کسی بود که همواره همه گزینه ها را روی میز گذاشته و می خواست فعالیت هسته ای کشورمان را تعطیل کرده و ملت ایران را از صحنه روزگار محو کند، اما امروز این مجسمه استکبار و زورگویی به صراحت به حقانیت ملت ایران و اینکه هیچ گزینه ای جز مذاکره در برابر مردم غیور کشورمان کارساز نیست اعتراف کرده و دستیابی به انرژی هسته ای را حق مسلم ما می داند. 

وی گفت: بدون تردید مردمی که بخواهند آزاد، مستقل و با عزت زندگی کرده و پای آرمانها و ارزشهای خود ایستادگی کنند، باید هزینه هایی از جمله مشکلات اقتصادی را پرداخت کنند، اما امروز ملت ایران با اقتدار و سربلندی به فرشته نجات ملت های مظلوم و تحت سیطره منطقه تبدیل شده و استکبار جهانی را در لبنان و سوریه و عراق و افغانستان و یمن زمین گیر کرده است. 

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: امروز تمامی گروهها و جناح های سیاسی باید به دور از هرگونه مسائل حاشیه ای، با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و با وحدت و انسجام به دنبال برطرف کردن موانع و مشکلات کشور باشند. 

اسکندری با بیان اینکه ملت بزرگ ایران که در هماورد سیاسی سخت دشمنان را به زانو درآورده است، شایستگی نقش آفرینی در نظام جهانی و قرار گرفتن در اوج قله های عزت و افتخار و پیشرفت را دارد، تصریح کرد: مردم کشورمان هیچ گاه گذشته خود در دوران ننگین رژیم ستمشاهی را فراموش نکرده و همواره با ایستادگی و حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی، به دنبال رشد و تعالی اخلاقی و معنوی و ترقی و پیشرفت در همه عرصه هاست. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار