امیرآبادی در دیدار با آیت‌الله جوادی‌آملی:

مجلس باید از پرداختن دولت به مسائل حاشیه‌ای جلوگیری کند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی نباید دولتی و ضد دولتی باشد بلکه باید در رفع مشکلات دولت را یاری کرده و از پرداختن دولت به مسائل حاشیه‌ای جلوگیری کند.
کد خبر: ۱۹۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۷ 17 March 2016
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی‌فراهانی در دیدار با آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی که در سالن جلسات بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا انجام شد، با بیان اینکه مردم به روحانیت و مرجعیت علاقمند هستند، اظهار کرد: مجلس دهم دچار سختی‌های متفاوتی خواهد بود زیرا این مجلس از نظر سلایق سیاسی یکسان نیست اما مردم نسبت به این سلایق بی‌توجه بوده و خواستار رفع مشکلات خود هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی با مشکلات متفاوتی مواجه هستند، افزود: مجلس باید به دنبال رفع این مشکلات باشد، اینکه جمهوری اسلامی از مقاومت مردم مسلمان دفاع می‌کند برای مردم ایران امتیاز است اما باید در حوزه‌های داخلی نیز مشکلات مردم رفع شود.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی از جایگاه دستاوردهای نظامی ایران اسلامی یاد و خاطرنشان کرد: اخلاص و ایثار در حوزه دفاعی سبب پیشرفت شده است اما این عناصر در بخش اقتصادی کشور دیده نمی‌شود و مسائلی از جمله رانت‌خواری و فسادهای مالی عقب ماندگی قابل توجهی را رقم زده است.

وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی نباید دولتی و ضد دولتی باشد بلکه باید در رفع مشکلات دولت را یاری کرده و از پرداختن دولت به مسائل حاشیه‌ای جلوگیری کند.

امیرآبادی‌فراهانی نظارت را یکی از رسالت‌های اصلی مجلس برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم مشکلات اساسی کشور را با تدبیر مسئولان و رهنمودهای مراجع تقلید برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام استان قم باید تکمیل شود، افزود: سه نماینده قم با همدلی مشکلات این استان را دنبال می‌کنند و در این راستا به رهنمودهای مراجع تقلید نیازمند هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار