گردهمایی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در یزد

کد خبر: ۲۲۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 30 April 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تاکید کرد: این اداره کل با دنبال کردن هدف تحول و توسعه اقتصادی، سعی بر رفع مشکلات در چهارچوب قوانین و مقررات دارد."محمد جواد حیدری" در گردهمایی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، با تبریک این هفته به فعالان عرصه تلاش و تولید، اظهار کرد: برنامه‌ریزی خانه کارگر در راستای تشکیل این جلسه قابل تقدیر است و این گردهمایی فرصت مناسبی برای شناخت مشکلات و بررسی موانع جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی است.

وی خاطرنشان کرد: سال جاری که در بیانات مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام گرفته، فرصت ارزشمندی است که با همفکری و همراهی یکدیگر در تحقق اهداف جامعه کوشا و موثر باشیم.

حیدری عنوان کرد: در این راستا شروع به تشکیل جلساتی با حضور و همراهی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کرده و تصمیم داریم به طور مستمر این نشست‌ها ادامه یابد زیرا شناخت وضعیت پیش رو می‌توان چراغ راهی در مسیر تعالی و پیشرفت همه‌جانبه باشد.

وی تصریح کرد: این اداره کل با دنبال کردن هدف تحول و توسعه اقتصادی سعی بر رفع مشکلات در چهارچوب قوانین و مقررات دارد و گاهی که موارد فراتر از مجموعه‌های ما قرار می گیرد با ارائه طریق سعی بر چاره سازی می‌کنیم.

محمد علی دهقانی، دبیر اجرایی خانه‌ی کارگر نیز با تبریک این هفته، کارگران را نیروهای پر توان اقتصاد و تولید کشور معرفی کرد و گفت: همواره باید جایگاه این قشر زحمت کش مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ این گردهمایی با پرسش و پاسخ پایان یافت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار