ساماندهی جشنهای نیمه شعبان در مهریز

کد خبر: ۲۲۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 04 May 2016

به گزارش تابناک یزد،سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از ساماندهی جشنهای نیمه شعبان در مهریز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز، آقایی با اعلام این خبر گفت:  با عنایت به فرارسیدن نیمه شعبان و برگزاری جشنهای مردمی توسط گروهای نمایشی محلی و با هدف نظم بخشیدن و رعایت موازین اسلامی  در این جشنها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز اقدام به ساماندهی جشنهای نیمه شعبان نمود.
وی گفت: در نظر داریم در صورت آماده بهره برداری شدن سالن چند منظوره شهرستان نسبت به اجرای برنامه ای  باشکوه و متمرکز با همکاری انجمن هنرهای نمایشی  اقدام نموده تا شاهد برگزاری مراسمی جامع و درخور و به دور از آسیبهای احتمالی  در نیمه شعبان باشم.
وی اظهار داشت :  جلسه ای با حضور  مسئول انجمن هنرهای  نمایشی مهریز برگزار شده و هماهنگی های لازم دراین زمینه صورت گرفته و گروه بازبینی برنامه های نمایشی متشکل از پنج  کارشناس تشکیل شده که کلیه متون نمایشی  را قبل از اجرا بازبینی نموده اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز، معرفی مسئول برگزاری برنامه های نمایشی به اداره اماکن عمومی جهت اخذ تعهد  نسبت به رعایت موازین مطروحه، سرکشی مسئول انجمن نمایش شهرستان از تمرین گروههای نمایشی و رفع نواقص و کاستیها، تشکیل کارگروه آموزشی تئاتر جهت ارتقاء کیفی جشنها و صدور مجوز به گزوههای نمایشی طبق نظر اعضای بازبینی  را از دیگر اقدامات این اداره در جهت ساماندهی جشنهای نیمه شعبان برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار