مدیرکل ارتباطات و فناوری یزد:

پوشش کامل تلفن همراه در جنگلهای استان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از پوشش تلفن همراه در جنگلهای باغ شادی و باغ معدن شهرستان خاتم در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 15 April 2015
به گزارش تابناک یزد، محمد وزیری شب در دیدار با فرماندار خاتم افزود: چند صندوق خرد روستایی پست بانک در سال جاری تاسیس می شود که دو صندوق به این شهرستان اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خاتم از نظر شبکه ارتباطی در استان از وضعیت خوبی برخوردار است گفت: البته شهرستانهایی نیز در استان وجود دارد که از خاتم وضعیت شبکه های ارتباطی شان به نسبت بهتر می باشد ولی در کل این شهرستان وضعیت خوبی دارد.

این مسوول اظهار کرد: سرعت اینترنت در شهرستان خاتم دچار مشکل است و بعضی از مشترکان از سرعت آن گله مند هستند که مقرر شد شرکت مخابرات این موضوع را بررسی کند و چنانچه لازم بود پهنای باند را افزایش دهد.

وزیر ادامه داد: پنج روستا در این شهرستان با مشکل عدم پوشش تلفن همراه روبرو هستند که این مشکل نیز بزودی مرتفع خواهد شد.

فرماندار خاتم نیز در این نشست با بیان اینکه جمعیت شهرستان خاتم ٤٠ درصد روستایی و ٦٠ درصد شهری است، گفت: هنوز چند روستای این شهرستان و همچنین تنها جنگل های طبیعی استان فاقد پوشش تلفن همراه است.

محمد زاده رحمانی با اشاره به اینکه جنگلهای 64 هزار هکتاری شهرستان خاتم تنها جنگل های طبیعی استان یزد است افزود: در این جنگلها گونه های منحصر به فرد جانوری و گیاهی زندگی می کنند.

وی بیان کرد: در این جنگل ها پوشش تلفن همراه وجود ندارد که در هنگام مواجه شدن با خطراتی از جمله آتش سوزی امکان هیچگونه تماس تلفنی مقدور نیست.

این مسوول خاطرنشان کرد: با توجه به ساختار جمعیتی خاتم، توجه به زیرساخت های روستایی در این شهرستان مهم است که باید به آنها رسیدگی شود.

خاتم با 40 هزار نفر جمعیت در 240 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار