احداث شهرك خودرويي در قم به وسعت ۳۳ هكتار

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري قم از احداث شهرك خودرويي در قم به وسعت ۳۳ هكتار با هدف ساماندهي صنوف وابسته به خودرو خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 02 June 2016
به گزارش تابناک قم، عليرضا مظفري با اشاره به پروژه‌هاي در دست اقدام اين سازمان اظهار كرد: از جمله پروژه‌هايي كه سال قبل به مرحله اجرا درآمد پروژه سورتمه ريلي بوستان علوي بود.

وي با اشاره به استقبال مردم از اين پروژه اظهار كرد: سورتمه ريلي به استاندارد رسيده و يك وسيله تفريحي ايمن است كه اميدواريم مردم اوقات خوشي را در اين فضا سپري كنند.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري قم به وظيفه ساماندهي مشاغل شهري اين سازمان اشاره كرد و گفت: صنوف وابسته به خودرو در سطح شهر پراكنده هستند و ضروري بود كه اين صنوف ساماندهي شده و مركزي براي عرضه انواع خدمات خودرويي مهيا مي‌شد.

وي گفت: در اين راستا شهرك خودرويي با مشاركت بخش خصوصي در فضايي به وسعت ۳۳ هكتار در دست اجرا است و تمام صنوف وابسته به خودرو در اين شهرك مستقر مي‌شوند.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري قم با اشاره به اينكه سازمان ميادين در سال ۷۸ كار خود را شروع كرده است، اضافه كرد: ايجاد ميادين مركزي ميوه‌ و تره‌بار از جمله وظايف اين سازمان است كه ميدان مركزي ميوه و تره بار قم در زميني به وسعت ۳۰ هكتار با ۱۷۶ غرفه فعاليت دارد و بخش عمده توزيع ميوه و تره بار در اين ميدان صورت مي‌گيرد و حتي ميوه از قم به ديگر شهرها ترانزيت مي‌شود.

وي با بيان اينكه سازمان حذف واسطه را دنبال مي‌كند، اضافه كرد: ايجاد و توسعه بازارهاي روز ميوه و تره‌بار از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان بوده است و امسال به دنبال اين هستيم كه محصولات كشاورزي از طريق بازارهاي روز با كيفيت و قيمت بهتري در اختيار مردم قرار گيرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار