مديرعامل توزيع برق با شهردار يزد ديدار كرد

در ديدار مديرعامل توزيع برق با شهردار يزد ؛ راه هاي گسترش همكاري ميان مديران امورها ومناطق براي بهبود خدمات شهري بررسي شد.
کد خبر: ۲۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 19 April 2015
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صحتي، كه به ديدار محمدرضا عظيم زاده رفته بود ، با اشاره به اقدامات سال گذشته اين سازمان در حوزه توسعه برق و بهبود روشنايي معابر شهرستان يزد اذعان كرد: توجه به زيباسازي شهر و حفظ سيماي شهري در طراحي پروژه هاي برق لحاظ مي شود.

 وي استفاده از فناوري هاي نوين در نورپردازي ها را حائز اهميت دانست و ضمن تاكيد بر كاهش تلفات در مصارف روشنايي تاكيد كرد: يكي از گام هاي موثر در كاهش تلفات شبكه هاي توزيع برق ، ساماندهي روشنايي معابر ونصب لوازم اندازه گيري براي برآورد مصرف آن است.

 اين مقام مسئول در صنعت برق به تعويض و تعمير بالغ بر 20 هزار پايه بتوني در مناطق مختلف اشاره داشت و گفت : ايمن سازي تجهيزات برق ، از وظايفي است كه در سالهاي اخير با توجه بيشتري دنبال مي شود.

صحتي طرح كابلي شدن شبكه هاي بخشي از مسير ميدان صنعت تا فرودگاه را پيشنهاد كرد و تاكيد داشت : پيش بيني و ايجاد زيرساخت هاي لازم براي عملياتي شدن اين طرح با مشاركت شهرداري ، نيازمند برگزاري نشست هماهنگي ميان مديران امور برق و مناطق شهرداري است .

 ساماندهي تجهيزات و شبكه هاي برق ميدان بعثت و بررسي راههاي افزايش همدلي و همكاري در طرح هاي توسعه شهري از ديگر موارد مطرح شده در نشست هم انديشي مديران توزيع برق و شهرداري بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار