48 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی یزد

مدیر کل بهزیستی یزد از ارائه خدمات به افزون بر 48 هزار معلول در این استان خبر داد .
کد خبر: ۲۶۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 16 July 2016
به گزارش تابناک یزد،جلیل عفتی  در جمع معلولان نمونه استان یزد افزود: از این تعداد 24 هزار نفر به صورت مستمر و بقیه نیز به صورت غیر مستمر از خدمات مختلف بهزیستی استفاده می کنند .
وی ادامه داد: 40 درصد معلولان استان را جسمی ، حرکتی ، 27 درصد ذهنی و بقیه دارای معلولیت شنوایی ، بینایی و دیگر معلولیت ها هستند .
این مسئول گفت: محور تمامی فعالیت های سازمان بهزیستی در بخش های مختلف موضوع مهم توانمند سازی و توان بخشی معلولان و جامعه بزرگ هدف زیر پوشش است .
عفتی افزود: هم اکنون در سطح استان یزد 140 مرکز و موسسه غیر دولتی همسو با فعالیت های مختلف بهزیستی در طول سال همکاری و وظایف محوله را انجام می دهند .
وی اظهار داشت: 51 مرکز روانه توان بخشی ، 24 مرکز ویزیت در خانه 11 مرکز مبتنی بر خانواده در طول سال نسبت به ارائه خدمات به جامعه هدف فعالانه اقدام می کنند .
عفتی گفت: بهزیستی در طول سال افزون بر 150 ماموریت را با همکاری بخش خصوصی ، خیرین و همراهی خوب مردم و مسئولان برای ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه زیر پوشش انجام می دهد .
وی به اهمیت همکاری و جلب مشارکت خیرین و مردم نوعدوست استان یزد را انجام ماموریت های گسترده بهزیستی اشاره و خواستار تداوم آن در سالجاری شد .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار