همایش هدایت تحصلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر در یزد

همایش راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته دانش آموزان شاهد و ایثارگر داوطلب شرکت در آزمون سراسری سال 1395 برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 07 August 2016

به گزارش تابناک یزد، همایش راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته  دانش آموزان شاهد و ایثارگر شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1395 در دبیرستان شاهد شهید رمضان زاده برگزار شد.


در این همایش که با حضور فعال داوطلبان برگزار شد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در سخنانی به اهمیت مسایل انتخاب رشته اشاره و از والدین دانش آموزان خواست تا در این امر مهم با فرزندانشان مشارکت داشته تا بتوانند در بهترین رشته های دانشگاهی مورد علاقه خود ادامه تحصیلی دهند.


احمد ابراهیمی به انتخاب رشته های کاربردی تاکید کرد و افزود: دانش آموزان باید دقت کنند در رشته هایی ادامه تحصیل دهند که در آینده دغدغه اشتغال آنان را برطرف کند و بتوانند وارد بازار کار شوند.


محمد رضا باغستانی از مشاورین با تجربه استان نیز در سخنانی به نکات مهمی که داوطلبان باید در روزهای حساس آینده مورد توجه داشته باشند اشاره کرد .


 باغستانی گفت : در انتخاب رشته خود داوطلب بهترین مشاور است که با ید با مشارکت والدین و افرادی با تجربه و مدرسه و همچنین مشاورین بنیاد شهید دست به انتخابی بزند که در آینده وی بسیار موثر باشد.


فاضلی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در سخنانی به نکاتی ویژه ای که  داوطلبان شاهد و ایثارگر باید در حین انتخاب رشته به آن توجه کنند اشاره و از عموم داوطلبان بویژه خواهران درخواست کرد دانشگاههای بومی استان را جهت ادامه تحصیل انتخاب نمایند .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار