آیت الله شبستری:

تجاوز ترکیه به سوریه را به شدت محکوم میکنیم

امام جمعه تبریز گفت: هیچ دولتی نمیتواند به خاک کشور دیگر تجاوز کند و مطلقاً تجاوز ترکیه به سوریه را محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۲۸۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 02 September 2016
به گزارش  تابناک تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه هاي امروز نماز جمعه تبريز با اشاره به رارسیدن سالروز به رگبار بستن هم میهنانمان در 17 شهریور به دست رژیم سفاک پهلوی، اظهار کرد: سررشته و سرخط همه جنایات قبل از انقلاب آمریکا است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه سیاست آمریکا با ایران از اول خصمانه بوده است، گفت: خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکا بر ضد ایران هم که در طول تاریخ انقلاب ادامه داشته فراموش شدنی نیست.


امام جمعه تبریز با اشاره به بازدید اخیر مقام معظم رهبری از دستاورد فناوری های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلخ افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار بر اهمیت تقویت نیروهای دفاعی و موشکی تاکید کردند و جمله ای را فرمودند که حرف دل تمام مردم ایران اسلامی است ایشان فرمودند، باید توان دفاعی کشور را تا حدی تقویت کنيم تا دشمن احساس تهدید کند و باید به دشمن بفهمانیم در صورت تهدید پاسخ سختی دریافت خواهد کرد.
 وی در همین زمینه اضافه کرد:هیچ محدودیتی برای افزایش توان دفاعی و نظامی وجود ندارد و پیشرفت در این عرصه‌ها، یک وظیفه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  به تعرض و اشغال خاک شهر طرابلس سوریه از طرف ارتش ترکیه اشاره کرد و گفت: دولت ترکیه با بهانه ای غیر قابل توجیه به خاک طرابلس سوریه تعرض کرده است و هیچ دولتی نمیتواند  به خاک کشور دیگر تجاوز کند و مطلقاً این تجاوز را محکوم می‌کنیم.

آیت الله شبستری در پایان با اشاره به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه ی زهرا (س)، عنوان کرد: جوانان ما و بخصوص خانواده های آن ها باید ازدواج این دو بزرگوار را الگوی خویش قرار دهند و ازدواج آسان را در پیش بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار