بزرگداشت معلمان توسط 600 روحانی در استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: با 600 مبلغ روحانی برای هفته بزرگداشت معلم در سطح استان در ارتباط هستیم که این مبلغان در ایام مختلف سال آموزش مبانی دینی را در استان بر عهده دارند.
کد خبر: ۲۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 29 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محمود مرویان در شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: با 600 مبلغ روحانی برای هفته بزرگداشت معلم در سطح استان در ارتباط هستیم که این مبلغان در ایام مختلف سال آموزش مبانی دینی را در استان بر عهده دارند.

وی افزود: ضمن تقدیر از این مبلغان برای آموزش مبانی دینی در طول سال به مناسبت هفته معلم جلسه‌های آموزشی با موضوعات مختلف در زمینه مقام معلم توسط این 600 مبلغ در سطح استان برگزار می‌شود.

مرویان در ارتباط با دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد: تجلیل از معلمان نمونه خراسان رضوی در 600 مسجد سطح استان در هفته معلم برگزار می‌شود، همچنین هیئت امنا به همراه روحانیون مساجد با مراجعه به مدارس سطح استان از معلمان تقدیر می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه این استان 90 هزار فرهنگی و یک میلیون و 120 هزار دانش‌آموز دارد، خاطرنشان کرد: ارتقای جایگاه و منزلت معلمان در جامعه بسیار مهم است و باید انتظارها از معلمان، شاخص‌سازی وظایف و فعالیت‌ها و نقش معلم در افزایش سطح فرهنگ و دانش جامعه برای مردم و معلمان تبیین شود.

وی تاکید کرد: هرچه قدر برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیشتر به تلاش و برنامه‌ریزی بپردازیم، به همان اندازه به جایگاه معلمان در جامعه کمک می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار