لیگ به نیمه نرسیده، صبا فانوس به دست شد!

صبا در حالی به تعطیلات غیرمعقول و نزدیک به یک‌ماهه لیگ پا می‌گذارد که برای هر تیمی اگر این تعطیلات مناسب نباشد، برای صبا حکم نوشدارو را دارد آن‌هم بعد از دو باخت و یک تساوی که نشان می‌دهد این تیم با روزهای خوبش فاصله زیادی دارد.
کد خبر: ۳۲۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 29 October 2016
به گزارش تابناک قم، اگر بگذارند حل می‌شود نمی‌گذارند. همه جای دنیا ترکیب تیم را یک ساعت قبل از مسابقه می‌دهند اما برای ما از روز قبل در روزنامه‌ها مطرح‌شده است و تیم ما را رصد می‌کنند. دوست دارند ما موفق شویم و دلشان برای ما می‌سوزد!.

این بخشی از صحبت‌های صمد مرفاوی سرمربی تیم صبا است که بعد از باخت مقابل تیم پدیده در قم بیان داشت، مرفاوی در حال از رصد تیمش خبر می‌دهد که در فوتبال حرفه‌ای و در سطح باشگاهی تیم‌ها شناخت کاملی از همدیگر دارند.

از سوی دیگر، این صحبت‌های مرفاوی اگر به درون تیم برمی‌گردد که احتمالاً از درون باشگاه ترکیب و آرنج تیم به بیرون منتقل می‌شود، باید برای این موضوع تصمیمی شجاعانه و سریع آن هم از سوی خود وی گرفته شود.

فارغ از این موضوع صبا در حالی به تعطیلات غیر معقول و نزدیک به یک ماهه لیگ پا می‌گذارد که برای هر تیمی اگر این تعطیلات مناسب نباشد، برای صبا حکم نوشدارو را دارد آن هم بعد از دو باخت و یک تساوی آن هم تقریباً با تیم‌هایی که احتمالاً در بازی‌های باقی مانده لیگ و با توجه به جدول لیگ رقیبان جدی و مقابل این تیم می‌باشند.

هر چند که تیم‌های مرفاوی همیشه با محافظه کاری خاصی بازی می‌کنند اما با این حال صبا این روزها بیش از محافظه کاری از کمبود بازیکن و مشکلات دیگری رنج می‌برد.

مشکلاتی که ناخودآگاه بر روی نتایج تیم نیز تأثیر می‌گذارد، هر چند که نتایجی که تاکنون صبا در لیگ کسب کرده ناامیدکننده بود و نوید روزهای خوشی را در آینده نمی‌دهد.

صبا در حالی با 9 امتیاز و تفاضل گل منفی 3 در رده 15 و ماقبل آخر لیگ 16 تیمی کشورمان قرار دارد که دو تیم سایپا و گسترش فولاد نیز هم امتیاز با این تیم در رده‌های 14 و 13 لیگ قرار دارند اما با این وجود با نگاهی به نتایج تیم صبا در 10 هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته می‌توان به سختی راه این تیم در ادامه مسابقات پی برد.

صبا در حالی که 6 بازی از 10 بازی گذشته را میزبان بوده تنها توانسته یک برد، یک بر صفر در برابر سایپا آن هم در هفته 7 بدست آورد و سهمش در 9 بازی دیگر 6 تساوی و 3 باخت بوده است.

هر چند که این تیم در خط حمله با زدن 8 گل تنها 4 گل کمتر از پرسپولیس صدرنشین زده است اما در مقابل 11 گل خورده که 3 گل آن در بازی روز پنج شنبه وارد دروازه این تیم شد که نشان می‌دهد خط دفاعی این تیم نیازمندترمیم جدی است.

این موضوعی است که خود مرفاوی نیز این موضوع را قبول دارد، به طوری که بعد از باخت مقابل پدیده در این باره گفت: می‌توانستیم در این مسابقه یک امتیاز را هم بگیریم اگر پنالتی ما گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد. موجودی‌مان همین بود و 2 بازیکن جوان را در 2 نقطه حساس آوردیم و 5 بازیکن کلیدی خود را نداشتیم.

این در حالی است که مرفاوی در فاصلهٔ 21 روز مانده به آغاز لیگ وارد صبا شد و در این مدت کوتاه نتوانست تاکتیک‌های خودش را پیاده کند اما تعطیلات پیش رو فرصت خوبی است که وی بتواند با غلبه بر مشکلات فنی تیمش روند صعودی به نتایج این تیم بدهد و صبا را از این شرایط بحرانی خارج کند.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار