فرماندار مهریز: پرداخت مالیات در توسعه کشور نقش اساسی دارد

فرماندار مهریز گفت: پرداخت به موقع مالیات ها توسط مودیان نقش اساسی در توسعه متوازن کشور و منطقه به همراه دارد .
کد خبر: ۳۴۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 16 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری  در دیدار مدیر کل امور مالیاتی استان یزد افزود: همکاری مودیان با اداره امور مالیاتی و پرداخت مالیات خود در شهرستان مهریز خوب است .
وی ادامه داد: برای برنامه ریزی توسعه همه جانبه و اجرای طرح های مختلف ، موضوع پرداخت مالیات در اقتصاد کشور جایگاه خاصی دارد بنابراین باید در چارچوب مقررات همه به آن عنایت لازم داشته باشند.
فرماندار مهریز گفت: دولت با جدیت برای اجرای برنامه ها و طرح های مورد نیاز در شهرستان در سال های اخیر کارهای خوبی را انجام داده و بدون شک باید همچنان با همکاری و مشارکت مردم شاهد تداوم آنها باشیم.
رستگاری با قدردانی از فعالیت های انجام گرفته بر رعایت عدالت در جذب مالیات ها در راستای وظایف قانونی تعریف شده و مقررات نظام اسلامی به عنوان یک ماموریت مهم تاکید کرد.
همچنین در ادامه مدیرکل امور مالیاتی استان یزد در سخنانی به ارائه گزارش در خصوص وضعیت مالیات و مودیان در استان و اقدام های انجام شده و همچنین برنامه های آینده آن پرداخت.
منوچهر اسدی از همکاری آحاد مردم ، مودیان و دستگاه های اجرایی مهریز با اداره امور مالیاتی این شهرستان و تداوم آن تاکید کرد.
شهرستان مهریز که در 30 کیلومتری یزد واقع شده دارای افزون بر سه هزار مودی مالیاتی است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار