تکذیب خبر برکناری سرمربی صبا

مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم هر گونه تغییر و تحول در کادرفنی تیم فوتبال صبای قم را رد کرد و گفت: برخی مطالب مطرح شده در فضای مجازی بیشتر گمانه زنی رسانه ای است و تغییری در باشگاه رخ نداده است.
کد خبر: ۳۴۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸ 25 December 2016
به گزارش تابناک قم، رضا ملکی خاطرنشان کرد: هرگونه تصمیم گیری و با تغییر تحول در باشگاه، به نظر مدیرعامل بستگی دارد و به طور قطع در هفته جاری؛ شرایط تیم را مشخص می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه تیم صبای قم در این فصل با بدشانسی مواجه شده و یکبار نشده که این تیم با ترکیب کامل وارد زمین شود.

ملکی گفت: صمد مرفاوی سرمربی صبای قم در کنفرانس خبری نیز اعلام کرده که به شش بازیکن در نیم فصل دوم نیاز دارد و از سوی دیگر تیم باید حمایت مالی شود، اگر این شرایط فراهم نشود تغییری در وضعیت صبا نیز رخ نمی دهد.

وی گفت: اگرمسئولان از باشگاه صبای قم حمایت و مدیرعامل و هیات مدیره را تنها نگذارند، تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل اول متفاوت تر از نیم فصل دوم در مسابقات حاضر خواهد شد.

وی با بیان اینکه باشگاه صبای قم تاکنون حدود 27درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است،گفت: این در حالی است که برخی باشگاه ها حدود 10 درصد مبلغ را پرداخت کردند و این مساله با تلاش شبانه روزی مدیرعامل باشگاه محقق شده است. 

ملکی خاطرنشان کرد: تیم صبا برای هر سفر خود جهت مسابقه به 300 میلیون ریال برای هزینه سفر نیاز دارد و تامین این هزینه ها برای باشگاه کار آسانی نیست.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حمایت مدیرعامل باشگاه از صمد مرفاوی گفت: اینکه یک مدیرعامل در اوج بحران درکنار سرمربی قرار دارد جای تقدیر دارد و امید است شرایط صبا در نیم فصل دوم متحول شود.

تیم فوتبال صبای قم از 15 بازی تنها یک پیروزی کسب کرد و با 9 امتیاز در رده 15 قرار دارد. این تیم از 15 بازی تاکنون هشت باخت وشش تساوی کسب کرد.

در فضای مجازی اخباری مبنی بر برکناری سرمربی تیم نیز منتشر شده از سوی مدیر رسانه ای باشگاه رد شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار