نماینده رشت: حمله به امیری در نماز جمعه یزد قطعا سازماندهی شده بود

کد خبر: ۳۴۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷ 26 December 2016
به گزارش تابناک یزد، نماینده مردم رشت با بیان اینکه عدم برخورد با حمله کنندگان به رئیس مجلس اکنون موجب این اتفاقات شده است، گفت: اشخاصی که نسبت به پذیرش مردم و جلب آرای آنان ناامیدند اکنون عصبانی شده اند.

"غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی” عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی در واکنش به حمله برخی تندروها با مهر و تسبیح در نمازجمعه یزد نسبت به امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: این اقدام قطعا سازماندهی شده و کار بسیار زشتی بود که در محل نماز جمعه انجام شد.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: امیری یک شخصیت معتدل، حقوقدان بزرگ و یکی از سرمایه های نظام است که از شورای نگهبان برای کمک به دولت آمده است.

وی با تاکید براینکه اگر در دفعات قبل مانند حمله به رئیس مجلس اقدامات لازم می شد امروز شاهد این گونه مسایل دیگر نبودیم، بیان داشت: حال اگر با حمله کنندگان آقای امیری برخورد نشود شاهد موارد بعدی هم خواهیم بود.

جعفرزاده ایمن آبادی خاطرنشان کرد: اشخاصی به بداخلاقی های سیاسی در جامعه روی می آورند که در پذیرش مردم و در استدلال های منطقی و جلب آرای مردم ناامید هستند و از اکنون می دانند که مردم گرایشی به آن ها نخواهند داشت و عصبانیتشان را تخلیه می کنند.
افق نیوز 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
ی کاش مسئولی هم پیدا میشد جواب و پاسخی برای پیگیری قاچاق دارو در داروخانه هلال احمر استان یزد و تبدیل امبولانس به خودرو تشریفات مدیرعامل هلال احمر می داد
واقعا اهمیت یک مسئول مملکت از بیماران خاص بیشتر است؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار