پرداخت وام 500 میلیون ریالی به طرح های اقتصاد مقاومتی بافق

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از پرداخت وام 500 میلیون ریالی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به پروژه های روستایی شهرستان بافق خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 05 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سید جمال سجادی پور با بیان اینکه این مشاغل در راستای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان راه اندازی شده است گفت: بازاریابی شیر، راه اندازی واحد پرورش قارچ با تولید سالیانه 12 تن و همچنین پرورش مرغ تخمگذار بومی از جمله این پروژها است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد افزود:علاقمندان با توجه به فراهم شدن زمینه پرداخت تسهیلات برای اجرای پروژه های خرد روستایی در چارچوب برنامه اقتصاد مقاومتی، به جهاد کشاورزی شهرستان بافق مراجعه و از این فرصت استفاده کنند.
وی، سقف این تسهیلات را 500 میلیون ریال برای هر واحد عنوان و بیان کرد به منظور پرداخت وام مذکور و راه اندازی مشاغل خورد در روستاها، تفاهنامه ای بین جهاد کشاورزی و بانک مهر امضا شده است.
سجادی پور همچنین با اشاره به اینکه پروژهای خورد اقتصاد مقاومتی سالانه 500 نفر اشتغالزایی را در بر دارد ایراز امیدواری کرد: راه اندازی این طرح ها در سطح استان شتاب بیشتری پیدا کند.
این مسوول همچنین بر ضرورت اجرای سیستم نوین آبیاری در شهرستان بافق تاکید کرد و افزود: با توجه به محدودیت منابع آب این شهرستان و استان یزد ،سیستم نوین آبیاری در بافق اجرا می شود.
سجادی پور با بیان اینکه به ازای هر هکتار، آبیاری نوین 70 میلیون ریال وام به صورت بلاعوض در اختیار بهره برداران قرار می گیرد اظهار داشت: پهنه های نیز برای بخشی از این شهرستان مصوب شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: ضروری است تا واحدهایی که می خواهند در این پهنه ها مستقر شوند در کمترین زمان برای استقرار اقدام کنند.
شهرستان بافق دارای یک بخش و بیش از 100 روستا و آبادی است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار