زمین‌های وقفی در یزد بلااستفاده رها شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: یکی از مشکلات شهری وجود زمین‌های وقفی است که بدون سرمایه بوده و بلا استفاده رها شده است و برای حل آن باید با جذب سرمایه‌گذار اقدامات اساسی صورت گیرد.
کد خبر: ۳۷۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 06 February 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از بهره برداری از طرح های عمرانی هم زمان با ایام الله دهه مبارکه فجر در استان یزد خبر داد.
زارع زاده افزود: یکی از پروژه ها مجتمع خدماتی رفاهی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان خاتم است که چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه افتتاح خواهد شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد همچنین گفت: یکی از مشکلات شهری وجود زمین های وقفی است که بدون سرمایه بوده و بلا استفاده رها شده است و برای حل آن باید با جذب سرمایه گذار اقدامات اساسی صورت گیرد.
وی افزود: در همین راستا یکی از پروژه های وقفی استان یزد بر روی یکی از این زمین ها در خیابان ایمان انجام شد که هم اکنون به چند سوله خدماتی و چندین مغازه تبدیل شده و همزمان با دهه مبارکه فجر افتتاح خواهد شد.
حجت الاسلام زارع زاده اضافه کرد: در یکی دیگر از پروژه های شهرستان یزد بخش رادیولوژی بیمارستان موقوفه گودرز افتتاح خواهد شد.
وی همچنین از آغاز پروژه مرمت گنبد امامزاده سید محمد (ع) هفتادر خبر داد و گفت: با بازدیدهای صورت گرفته توسط دفتر فنی اوقاف استان کار مرمت و بازسازی گنبد این امامزاده در شهرستان اردکان نیز آغاز خواهد شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: در ایام سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب از ضریح جدید امامزاده سید جلال الدین سخوید هم رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار