در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رخ داد؛

غیبت تیم یاسین پیشرو برابر شهرداری ساوه در روز سراسر حاشیه

تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در دیدار خود در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال برابر شهرداری ساوه در روز پرحاشیه فوتسال قم به میدان نرفت.
کد خبر: ۳۸۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 04 March 2017
به گزارش تابناک قم، مسابقه تیم‌های یاسین پیشروی قم و شهرداری ساوه به دلیل عدم حضور یاسین پیشرو در میدان در جوی ملتهب و سراسر حاشیه لغو و نتیجه آن سه بر صفر به سود شهرداری ساوه منظور گردید.

تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و شهرداری ساوه قرار بود غروب جمعه در سالن شهید حیدریان قم برابر هم به میدان بروند که این بازی به دلیل غیبت یاسینی‌ها در میدان برگزار نشد.

علی رحمانی مدیر عامل یاسین پیشرو در شرایطی که بازیکنان و کادر یاسین پیشرو در رختکن آماده حضور در میدان بودند به دلیل مشکل در فرآیند واگذاری یاسین پیشرو اجازه حضور در میدان را به تیمش نداد.

وی در تماس با مدیر کل ورزش و جوانان قم اعلام کرد که به وی تکلیف شده که یاسین در این بازی به میدان نرود. این در حالی بود که بازیکنان حریف در میدان آماده بازی بودند. رایزنی‌ها بی فایده بود و رحمانی اجازه نداد یاسین به میدان برود

مدیر عامل یاسمین پیشرو پس از این تصمیم اعلام کرد هیئت فوتبال استان قم که مسئولیت واگذاری امتیاز نماینده فوتسال قم به باشگاه یاسین پیشرو را به عهده گرفته کم کاری کرده و با اتلاف وقت به دنبال مذاکره با افراد دیگری برای واگذاری تیم به آن‌ها است.

علی رحمانی تأکید کرد اگر مشکلات حل نشود در بازی بعد نیز تیم را  به میدان نمی‌فرستد و این به معنای سقوط تیم به دسته اول خواهد بود.

کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال در واکنش به اظهارات مدیر عامل یاسین اظهار داشت: برگه قرارداد واگذاری را سفید به دست من داده‌اند که من مهر و امضا کنم و بعد به تهران ببرند تا رئیس هیئت مدیره آن را توشیح بفرمایند!

وی افزود: هر کسی خریدار است باید بیاید و رودررو صحبت کند. کدام آدم عاقلی بدون ضمانت نامه تیم واگذار می‌کند؟ من نمی‌کنم و هر کسی مردش است بسم الله. موضوع خریداران دیگر برای تیم فوتسال ما و علاقه هیئت فوتبال به مذاکره با آن‌ها نیز ابداً صحت ندارد.

در حاشیه این بازی تماشاگران به شعار علیه مسئولان یاسین پیشرو پرداختند و بازیکنان اعتصابی تیم یاسین پیشرو را مورد تشویق قرار دادند ضمن این که سعید قاسمی کاپیتان یاسین پیشرو نیز در برابر تماشاگران قرار گرفت و در حمایت از اعتصابگران با تماشاگران صحبت کرد.

تماشاگران تیم یاسین پیشرو که برای تماشای این بازی بلیت خریداری کرده بودند بدون تماشای بازی و به شکلی معترضانه سالن را ترک کردند و حتی شیشه باجه بلیت فروشی بازی را شکستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار