پیشکسوتان و فعالان تعزیه تجلیل شدند

روز گذشته با حضور 23 گروه از فعالان تعزیه خراسان شمالی، اولین همایش استانی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تعزیه استان در شیروان برگزار شد و پیشکسوتان و فعالان تعزیه تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۸۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 05 March 2017
روز گذشته با حضور 23 گروه از فعالان تعزیه خراسان شمالی، اولین همایش استانی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تعزیه استان در شیروان برگزار شد و پیشکسوتان و فعالان تعزیه  تجلیل شدند. « اطمینان»دبیر اجرایی این همایش  آموزش و پژوهش، ترغیب نوجوانان و جوانان و معرفی این هنر به نسل جدید را از اهداف این همایش در کنار تجلیل از پیشکسوتان و فعالان برشمرد. «احمد زیبایی» رئیس ستاد اجرایی همایش نیز در حاشیه این همایش به خبرنگار ما اظهار داشت: این همایش اولین همایش فعالان و پیشکسوتان تعزیه خراسان شمالی است که میزبانی آن به شیروان واگذار شده است. 
به گزارش خبرنگار ما، برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور اساتید کشوری تعزیه، نشست هم اندیشی فعالان تعزیه، برگزاری نمایشگاه عکس، عطر افشانی و گلباران مزار شهدای گمنام و برگزاری آیین اختتامیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از برنامه های همایش یک روزه استانی بود که دیروز برگزار شد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار