حجت‌الاسلام مصلحی:

داغ کردن مذاکرات کار دشمن است

تابناک: وزیر سابق اطلاعات گفت: دعوای آمریکا با جمهوری اسلامی ایران در مورد انرژی هسته‌ای نیست، بلکه آنها با اصل انقلاب و نظام اسلامی مشکل دارند.
کد خبر: ۳۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 25 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی امشب در یادواره شهدای بادرود در حسینیه مرکز این شهر اظهار کرد:حضرت امام خمینی (ره) در سال 42 و پس از آغاز مبارزه با رژیم ستم‌شاهی سه هدف بزرگ را برای انقلاب ترسیم کردند که اولی ایجاد حکومت اسلامی، دومی بیداری اسلامی و آخرین آن زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) بود.

وی افزود: یکی از کارهای برجسته امام راحل، پرورش، هدایت و مدیریت انسان‌هایی بود که امام را در اهدافش به جلو ببرند و ثمره این افراد در انقلاب شهدایی بودند که تا پای جان رفتند و برای نظام جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وزیر اطلاعات دولت دهم تصریح کرد: امروز باید بگوییم که روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری یک مقوله حل شده است و معماری و مهندسی امام به خوبی نتیجه داده و هزاران جوان مشتاق شهادت در راه خدا هستند.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: داغ کردن مذاکرات کار دشمن است و در طول زمان مذاکرات، گروه به اصطلاح 1+5 در مذاکرات رسمی و در مقابل تریبون یک حرفی می‌زنند و حرف اصلی خود را در مذاکرات غیر رسمی به زبان می‌آورند و در این چند سال حرف آنها بحث هسته‌ای نبوده و آنها با اصل انقلاب مشکل دارند.

مصلحی اضافه کرد: آنها در مذاکرات غیررسمی به ایران می‌گویند که دعوای ما با شما برای انقلابتان است که دنیا را به‌هم ریخته و معتقدند که این الگوی انقلاب ایران باید شکسته شود و نباید هیچ جایی عرض اندام کند.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب به پشتوانه ملت و ولایت به پیش می‌رود و کار خودش را انجام می‌دهد و هیچ‌گاه منتظر مسئولان نمانده و به جلو رفته است و پیام خود را به دنیا مخابره می‌کند، افزود: ما دیدیم پیامی که رهبر معظم انقلاب در شبکه‌های اجتماعی به جوانان غرب ابلاغ کردند چه وحشتی را در بین دشمنان اسلام به‌راه انداخت و میلیون‌ها دلار هزینه کردند که این پیام تاثیر خود را نگذارد اما مطمئن باشید پیروزی نهایی با اسلام است.

وزیر سابق اطلاعات تنها راه نجات کشور را به‌کارگیری مدیریت جهادی عنوان و اضافه کرد: اعتقاد راسخ به انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی، نهراسیدن از مشکلات و موانع، تکیه بر مردم و پرهیز از رویکرد جناحی و گروهی در اداره کشور موجب خواهد شد تا مسئولان بهتر بتوانند در مقابل طراحی‌های دشمن ایستادگی کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار