رئیس جمعیت هلال احمر خواف اعلام کرد:

امدادرسانی به 8 مصدوم و گرفتارشده دو حادثه رانندگی و سیلاب در خواف

رئیس جمعیت هلال احمر خواف گفت: عملیات‌های امدادرسانی به یک مصدوم و 7 گرفتارشده دو حادثه رانندگی و سیلاب صبح امروز در خواف انجام شد.
کد خبر: ۴۰۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 29 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از  ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، هادی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: عملیات‌های امدادرسانی به مصدومان و گرفتارشدگان دو حادثه رانندگی و سیلاب صبح امروز در خواف صورت پذیرفت.
وی افزود: در ساعت 8:15 روز چهارشنبه نهم فروردین ماه دو دستگاه خودروی سواری پراید با 7 سرنشین که در حال تفریح و گشت‌وگذار جاده انحرافی باغ‌وحش روستای قاسم‌آباد واقع در کیلومتر 100 محور خواف به قاین بودند، به‌علت تگرگ و بارندگی‌های شدید که موجب ایجاد سیل در این منطقه شد بود گرفتار شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر خواف خاطرنشان کرد: پس از اعلام گزارش این حادثه به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی شدای گمنام نشتیفان بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و با همکاری نیروهای بسیج مردمی اتوموبیل‌های گرفتارشده در سیلاب را رهاسازی کردند و خوشبختانه این حادثه هیچگونه مورد مصدوم و فوتی‌ای نداشته است و تمامی 7 سرنشین این دو خودرو در سلامت کامل هستند.
رمضانی گفت: دیگر عملیات امدادرسانی در یک حادثه رانندگی بود که مربوط به برخورد یک دستگاه خودوری سواری با یک عابر پیاده در ساعت 9:30 صبح امروز در انتهای بولوار محمدرسول‌الله(ص) شهر نشتیفان خواف بود و فرد رهگذر که یک آقای 32 ساله بود از ناحیه کتف، سر و ستون فقرات دچار مصدومیت شد و اقدامات اولیه درمانی روی وی توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی سه‌راهی نشتیفان خواف انجام شد و وی جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی‌اش به بیمارستان 22 بهمن خواف منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار