نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

جای دولت در میزبانی از زائران نیمه شعبان قم خالی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: جای دولت در میزبانی از زائران نیمه شعبان قم خالی است.
کد خبر: ۴۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 02 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن بختیاری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم و خوبی در راستای استقبال از زائران در نیمه شعبان و همچنین روزهای 14 و 15 شده است گفت: برنامه ریزی‌های مناسبی انجام شده است تا به بهترین نحو از زائرین و مسافرانی که به شهر کریمه اهل بیت(ع) می‌آیند استقبال شود و خدمات لازم به ایشان ارائه شود.

وی به تلاقی دو مناسبت مهم اشاره کرد و افزود: تلاقی دو مناسبت موجب شده تا سفر به قم بیشتر شود و زائرینی هم که شرکت در مراسم ارتحال به تهران رفتند در مسیر برگشت به قم عزیمت کرده و همین امر موجب شلوغ بیشتری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه شهرداری کمیته‌های مختلفی را در راستای حوزه خدمات شهری تشکیل داده است عنوان کرد: در این کمیته‌ها تمهیدات لازم صورت گرفته تا زائران در رفاه و آسایش کامل بتوانند از این فرصت خود استفاده کنند.

بختیاری خاطرنشان کرد: آماده سازی پارکسوارها، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، تمهیدات لازم ترافیکی و مباحث ایمنی و خدمات آتش نشانی از جمله خدماتی است که برای روز‌های 14 و 15 خرداد در نظر گرفته شده است.

وی این میزبانی را افتخار برای قم دانست و گفت: قم با افتخار برنامه‌های نیمه خرداد را پذیرفته و چند سالی است که مجموعه شهرداری این کار را انجام می‌دهد و ظرفیت‌هایی که در این ایام وجود دارد بسیار محدود است و برای شهرداری بار مالی سنگینی دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: جای دولت در این میزبانی خالی بوده و لازم است دولت با اختصاص اعتبار برای برگزاری این مراسم مذهبی ملی تلاش‌هایی انجام دهد.

بختیاری به برنامه ریزی‌های انجام شده برای این مراسم با شکوه اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی‌های لازم انجام شده و شهرداری قم آمادگی کامل را دارد تا با استفاده از تجارب سال‌های گذشته در این ایام خدمات بهتری ارائه دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار