مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی سمنان:

دولت از قاچاق محصولات کشاورزی به کشور جلوگیری کند/ کشاورزان حمایت شوند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: امروز دولت باید از قاچاق محصولات کشاورزی به کشور جلوگیری کند و کشاورزان حمایت شوند.
کد خبر: ۴۴۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 19 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا میرزائیان در آیین تجلیل از برترین‌های بخش کشاورزی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تفریحی شهید کلاهدوز برگزار شد، کشاورزان را گنج‌های و سرمایه‌های کشور دانست و اظهار داشت: دولت باید از کشاورزان و بهره‌برداران این بخش حمایت کند.

وی با اشاره به حدیثی از امام جعفرصادق (ع) گفت: کشاورزان و تولیدکنندگان گنج و سرمایه هستند و باید ارزش این سرمایه‌ها را دانست و از کشاورزان حمایت کرد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر ضرورت حمایت دولت از کشاورزان و بهره‌برداران این بخش تأکید کرد و گفت: دولت از قاچاق محصولات کشاورزی به کشور جلوگیری کند.

میرزائیان با اشاره به‌ضرورت حمایت از تولید خاطرنشان کرد: دولت و مسؤولان باید موانع بر سر راه تولید را برطرف کند و زمینه صادرات محصولات کشاورزی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه کشاورزان سرمایه‌های باارزشی برای کشور محسوب می‌شوند، تصریح کرد: مسؤولان و مردم باید برای قشر کشاورز ارزش قائل شوند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قوام و پیشرفت هر کشور را در میزان ذخایر ارضی آن کشور دانست و گفت: اگر کشور دارای ذخایر ارضی فراوان باشد، زمینه پیشرفت و ترقی آن فراهم می‌شود و بزرگ‌ترین سرمایه و ذخیره ارضی در کشاورزی است.

میرزائیان گفت: هر کشوری در مسأله زراعت و تولید درست برنامه‌ریزی کند و موفق باشد بزرگ‌ترین ذخیره ارضی و سرمایه را دارد و پیشرفت می‌کند.

وی با اشاره به‌ضرورت استفاده درست از منابع آبی و خاکی در کشور گفت: اگر ملتی از آب‌ و خاک درست استفاده کند و در این راه برنامه‌ریزی لازم را برای بهره‌برداری داشته باشد موفق است و استفاده بهینه از منابع آبی و خاکی باید در دستور برنامه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار