برگزاری مراسم اختتامیه دهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی فرزندان کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران

مراسم اختتامیه دهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی فرزندان کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران،با حضور ورزشکاران پسر ۲۵ سال و پایین تر ازمناطق ۳۷ گانه و ستاد این شرکت، مظاهری مسئول امورورزش شرکت ملی پخش، اصلاحی مسئول امور ورزش همگانی شرکت ملی پالایش و پخش ، نیز مدیریت و مسئولین منطقه آذربایجان شرقی در ستاد این منطقه برگزار گردید.
کد خبر: ۴۷۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 06 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، ابوالفضل روح اللهی مدیر منطقه در مراسم اختتامیه دهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی پسران ۲۵ سال و پایین تر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران که به میزبانی منطقه آذربایجان شرقی در تبریز برگزارشد، ضمن خیرمقدم و تبریک ایام دهه مبارک کرامت و میلاد مسعود شمس الشموس سپهر ولایت و امامت نیز معرفی منطقه آذربایجان شرقی گفت: من بسیار خرسندم از اینکه در جمعی با نشاط قرار دارم که آینده سازان جامعه اسلامی ایران هستند. مدیر منطقه آذربایجان شرقی در ادامه مطالبی را در خصوص دهه کرامت و ویژگیهای اخلاقی ثامن الائمه حضرت امام رضا (ع) اظهار داشته و نسبت به امر ورزش و تأثیر آن در سلامت فرد و جامعه تأکید نمود. ابوالفضل روح اللهی در خاتمه از برگزار کنندگان و دست اندرکاران این دوره تشکر و قدردانی نمود.
درادامه مراسم مظاهری مسئول امور ورزش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن تشکر از میزبانی منطقه آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از برگزاری دهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی گفت: این دوره با حضور ۴۰۰ نفر از ورزشکاران پسر ۲۵ سال و پایین تر، از مناطق ۳۷ گانه و ستاد ، عوامل اجرایی و هیئت های داوری استان آذربایجان شرقی در شش رشته ورزشی از تاریخ دهم لغایت دوازدهم مرداد ماه ۹۶ در تبریز برگزار گردید. مظاهری با اشاره به عناوین رشته های ورزشی افزود: رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال به صورت انتخابی و تنیس رومیزی، شطرنج و شنا به صورت انفرادی برگزار شد.
در پایان مراسم از برندگان اول تا سوم رشته های تنیس رومیزی، شطرنج و شنا با اهدای لوح و مدال ویژه المپیاد تقدیربعمل آمد.

المپیاد96514

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار