مجوز جدید برگزاری آزمون بین­ المللی زبان انگلیسی در یزد

دانشگاه امام جواد (ع) یزد موفق به اخذ مجوز برگزاری آزمون بین­ المللی زبان انگلیسی ISLPR در استان یزد گردید.
کد خبر: ۵۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 20 June 2015
به گزارش تابناک یزد  آزمون ISLPR که جزء آزمون­های بین­ المللی مورد تایید وزارت علوم و سازمان سنجش کشور است، سومین آزمون معتبر بین­ المللی (بعد از TOEFL و IELTS) می­باشد که توسط موسسه استرالیایی ISLPR Language Service برگزار می­گردد.
لازم به ذکر است پیش از این نیز این دانشگاه مجوز برگزاری آزمون­های کشوری زبان انگلیسی MSRT و TOLIMO و آزمون بین­ المللی TOEFL iBT را اخذ نموده است.

ریاست موسسه ISLPR Language Service بر عهده­ ی پروفسور اینگرام (مبتکر و مدیر آزمون IELTS) است. این آزمون به سرعت در جهان در حال گسترش می­باشد و از کاربردهای حال حاضر آن می­توان به اخذ پذیرش از دانشگاه‌های استرالیا و سایر کشورهای جهان، تدریس در کشور‌های استرالیا و نیوزلند و اخذ اقامت کاری در کشور استرالیا اشاره کرد.

طی توافق صورت­ گرفته با سازمان سنجش کشور و موسسه ISLPR، مراکز معتبر برگزارکننده­ ی آزمون ISLRP می­توانند افرادی را به عنوان ممتحن برای این آزمون معرفی نمایند تا پس از گذراندن دوره­های آماده­ سازی و کسب استاندارهای مورد نظر موسسه ISLPR، به عنوان ممتحن به استخدام این سازمان در آیند. لازم به ذکر است دوره­های آماده­ سازی ممتحنین آزمون ISLPR به زودی در تهران توسط پروفسور اینگرام برگزار خواهد شد.

برخلاف شرکت­های ETS آمریکا و IDP استرالیا، برگزارکنندگان آزمون­های TOEFL، GRE و IELTS، که مجوز تاسیس مراکز آموزشی (Language Center) در ایران را نمی­دهند، موسسه ISLPR اجازه رسمی فعالیت در حوزه آموزش را به موسسات واجد الشرایط و با اعطا مدارک بین­ المللی می­دهد.

لازم به ذکر است از اساتید واجد الشرایط جهت همکاری تحت عنوان ممتحن آزمون ISLPR در یزد و همچنین موسسات و آموزشگاه­های خواهان همکاری با موسسه ISLPR تحت عنوان مرکز آموزشی دعوت می­شود برای کسب اطلاع بیشتر به مدیر مرکز برگزاری آزمون­های زبان دانشگاه امام جواد (ع) یزد، جناب آقای مهندس فرحانه مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
باسلام، من فارغ التحصيل رشته مترجمي زبان انگليسي هستم . براي آموزش بايد چه اقداماتي انجام دهم و در نهايت پس از گذراندن چه مراحلي مي توانم مجوز تدريس اين دوره ها در آموزشگاهها را دريافت كنم؟؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار