از هفدهم مهر ماه صورت مي‌گيرد

رقابت 8 تيم قمي براي صعود به ليگ برتر فوتسال

دوره جديد رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي استان قم از نيمه دوم مهر ماه با رقابت هشت مدعي صعود به ليگ برتر آغاز مي‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲ 03 October 2017
به گزارش تابناک قم، دوره جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال قم از روز هفدهم مهر ماه آغاز می‌شود و هشت تیم در این لیگ برای به دست آوردن مجوز صعود به لیگ برتر رقابت خواهند کرد.

این در حالی است که آخرین دوره بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال قم در سال 1395 با حضور 14 تیم برگزار شد و تیم فوتسال ذاکر بالاتر از دیگر رقبای خود مقام نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد تا برای چهارمین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را جشن بگیرد.

ذاکر با درخشش در 13 مسابقه خود با تیم‌های فوتسال شهید رئیس کرمی، مقاومت، آتلیه‌طهران، نبرد، آتلیه‌ یاقوت، ماهان، شهرداری، آرش، پارسا، آپکو پارس و پاس رتبه نخست جدول رده‌بندی و چهارمین قهرمانی در پنج سال اخیر فوتسال باشگاه‌های استان قم را از آن خود کرد.

نکته جالب توجه این است که تیم ذاکر در پنج فصل اخیر مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم چهار بار عنوان قهرمانی و یک بار مقام نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داده و بدین‌ترتیب نماینده فوتسال قم در فصل 1396 لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور نیز محسوب می‌شود.

بدین‌ترتیب استارت رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول فوتسال قم از روز دوشنبه 17 مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم زده می‌شود و در هفته نخست پاس با میلاد نور، خادم‌الحسین(ع) با تیم شهید رئیس کرمی، انصار با آپکوپارس و چرم وحید با مهدی‌یار مسابقه می‌دهند.

در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم، تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان مجوز صعود به دسته برتر را کسب می‌کنند و تیم‌های انتهای جدول نیز به دسته پائین‌تر سقوط خواهند کرد تا دو تیم از دسته دوم جایگزین آنها در فصل بعد شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار