رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

جذب سرمایه گذار، توسعه صنعت گردشگری و افزایش بهره وری از ضرورتهای مهم شهرداری تبریز است

به گزارش تابناک تبریز، دکتر شکور اکبر نژاد در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با امام جمعه تبریز اظهار داشت: جذب سرمایه گذار، توسعه صنعت گردشگری و افزایش بهره وری از ضرورتهای مهم شهرداری تبریز است و شورای پنجم این مقولات را سرفصل فعالیت های خود قرار داده است.
کد خبر: ۵۲۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 06 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، دکتر شکور اکبر نژاد در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با امام جمعه تبریز اظهار داشت:  جذب سرمایه گذار، توسعه صنعت گردشگری و افزایش بهره وری از ضرورتهای مهم شهرداری تبریز است و شورای پنجم این مقولات را سرفصل فعالیت های خود قرار داده است.

اکبر نژاد با تاکید بر اینکه تلاش داریم به همراه شهرداری در راستای توسعه شهر قدم برداریم افزود: همکاری با مجموعه مدیریت شهر و استان از جمله اهدافی است که بسیاری از نارسایی ها و ناهماهنگی ها موجود را از میان برخواهد داشت.

وی با اعلام اینکه تلاش برای تحقق واقعی قانون و مقررات از نیازهای مبرم مدیریت شهری است، افزود: صیانت از محیط زیست و توسعه فضای سبز ، ایجاد شرایط مناسب و مطلوب برای زندگی شهروندان از اهداف اساسی شورای شهر تبریز است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: امیدواریم با رسیدن به درآمدهای پایدار شهری به صورت اصولی در راستای توسعه پایدار شهر حرکت کنیم و نتیجه هر حرکتی بدون توجه به ضرورت ایجاد درآمد های پایدار شهری مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود.

به دنبال صدور حکم رسمی شهردار تبریز از سوی وزارت کشور، شهردار تبریز و اعضای شورای شهر تبریز امروز صبح با امام جمعه تبریز دیدار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار