انتصاب معاون جدید صنایع دستی خراسان رضوی

با حکم مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی محمدحسین مطیع بیرجندی به عنوان سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان رضوی منصوب شد.
کد خبر: ۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ 16 February 2015

به گزارش تابناک،رجبعلی لباف خانیکی در مراسم معارفه سرپرست صنایع دستی استان اظهار کرد: عمده تفاوت صنایع دستی سازمان و بخش خصوصی در این است که صنایع دستی سازمان خصلت پژوهشی دارد و ما باید ظرفیت‌های صنایع دستی را بالفعل کنیم و کارگاه‌های صنایع دستی اداره‌کل و بخش خصوصی را فعال کرده تا بخش خصوصی کاملا تحت نظارت معاونت صنایع دستی حرکت کند.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی به دلیل برخورداری از امکانات و منابع مالی و بازار در برخی موارد از ما جلوتر است که این واقعیت انکارناپذیر را می‌پذیریم، اما معاونت صنایع دستی باید از موضع حاکمیت برخورد کند و با خودسازی به تشویق و ترغیب هنرمندان بپردازد.

لباف ضمن قدردانی از حسین خواجه بیدختی، معاون سابق صنایع دستی این اداره کل گفت: مهم‌ترین ملاک‌های من در گزینش محمدحسین مطیع به عنوان سرپرست معاونت صنایع دستی صداقت، فداکاری و تحصیلات مرتبط با صنایع دستی در دانشکده هنر است که با حرکت‌های خوب و سازنده وی امیدوارم پس از این شاهد تحول در این معاونت باشیم.

محمدحسین مطیع بیرجندی فارغ التحصیل کاردانی هنرهای سنتی و کارشناسی مجسمه‌سازی دانشگاه هنرهای زیبا تهران است که مسئولیت بخش سفال و سرامیک هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی تهران، مدرس دانشگاه میراث فرهنگی تهران، کارشناس مسئول توسعه و ترویج صنایع دستی خراسان رضوی را در کارنامه فعالیت 25 ساله خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار