راهپیمایی روز قدس مردم روزه‌دار استان یزد در 70 نقطه

حماسه ای دیگر از روزه‌داران یزدی در روز قدس

اقشار مختلف مردم در کنار مسئولان و علمای استان، نشان دادند که هر سال که می‌گذرد، آتش خشم ملت مسلمان ایران نسبت به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و همدستان او شعله‌ورتر می‌شود و حتی گرمای هوا نیز نمی‌تواند از ابراز این خشم و نفرت جلوگیری کند.
کد خبر: ۵۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 10 July 2015

یزدی ها با گردهمایی امروز در میدان شهید بهشتی یزد، راهپیمایی روز قدس را آغاز کردند و در حالی که در گرمای 40 درجه  روزه‌دار بودند، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مردم مظلوم جهان به نمایش گذاشتند.

امروز اقشار مختلف مردم در کنار مسئولان و علمای استان، نشان دادند که هر سال که می‌گذرد، آتش خشم ملت مسلمان ایران نسبت به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و همدستان او شعله‌ورتر می‌شود و حتی گرمای هوا نیز نمی‌تواند از ابراز این خشم و نفرت جلوگیری کند.

امروز دانش آموزان و دانشجویان در کنار طلاب و روحانیون و علمای شهر، یکپارچه فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و جنایات و کودک‌کشی‌های این رژیم سفاک را محکوم کردند.

مردم یزد با سر دادن شعارهای «در کشتن مسلمان، در هر دیار و کشور، داعشی و اسرائیل، متحد یکدیگر»، «آتش به جان مردم، از شرر آمریکاست، جنایت صهیونیست، زیر سر آمریکاست»، «جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست» انزجار خود را از ستم مستکبران به نمایش گذاشتند.

یزدی‌ها همچنین با شعارهای «مسلمان مجاهد، شهادتش حیات است، اتحاد اتحاد، تنها راه نجات است»، «کند تجلی، اتحاد امت، وحدت مسلمین حیات قدس است» و ... بر لزوم وحدت مسلمانان جهان بر علیه دنیای ظلم و ستم تاکید کردند.

امروز حتی مذاکرات هسته‌ای نتوانست مردم را از سر دادن شعار مرگ بر آمریکا باز دارد و مردم یزد، یکپارچه شعار 36 ساله خود که همان «مرگ بر آمریکاست» را یک‌صدا فریاد زدند.

مردم روزه‌دار یزد همچنین به نشانه نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی و جعلی خواندن این رژیم، پرچم صهیونیست‌ها را در سراسر استان یزد به آتش کشیدند.

راهپیمایی مردم روزه‌دار استان یزد امروز در 70 نقطه از این استان برگزار شد و مردم استان یزد بار دیگر در راهپیمایی روز قدس، حماسه‌آفرینی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار