معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

سرمایه گذاری در حوزه روستایی باید جدی گرفته شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت:باید سرمایه گذاری در حوزه روستایی توجه جدی شود زیرا اکثر روستاهای استان دارای ظرفیت های گردشگری قابل توجه و مناطق بکر و جذابی هستند.
کد خبر: ۶۳۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 23 July 2018
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان اظهار داشت:در حوزه روستایی ظرفیت های قابل توجهی برای بخش ایجاد اشتغال وجود دارد که بایداز سرمایه گذاران این حوزه حمایت کرد.
وی افزود:زمان رسیدگی به امور سرمایه گذاران و اخذ استعلام های مورد نظر باید حداکثر بین 10 تا 15 روز باشد تا در فضای کسب و کار اشکال یا اختلالاتی رخ ندهد.
پورعیسی تصریح کرد:زمانی که پروژه هایی مشترک بین ادارات مختلف برای اخذ استعلام در حال بررسی است باید زمان پاسخگویی تعدیل شده و اگر بیشتر از زمان یاد شده بود به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.
وی تصریح کرد: مدیران ملزم به کوتاه کردن فرآیند سرمایه گذاری و همچنین ایجاد بسترهای لازم برای تسریع در روند سرمایه گذاری در استان هستند.
گفتنی است: واگذاری زمین در رباط قره بیل بابت احداث مجتمع خدماتی رفاهی، پیگیری واگذاری زمین به مجموعه اقامتی و گردشگری روستای باغچق، بررسی درخواست بسته بندی آب معدنی از اهم موارد مورد بررسی در این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار