استاندار خراسان شمالی:

نیروهای بومی در اولویت استخدام صنایع بزرگ استان هستند

استاندار خراسان شمالی در دیدار جمعی از اصلاح طلبان شهرستان جاجرم، نیروهای بومی را در اولویت جذب در صنایع استان ازجمله کارخانه آلومینا دانست و آن را زمینه ساز بهبود شاخص اشتغال در منطقه خواند.
کد خبر: ۶۴۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 20 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدرضا خباز در این دیدار اظهار داشت: اولویت ما به کارگیری نیروهای جوان و فعال بومی در صنایع استان مانند کارخانه آلومینای جاجرم است اما این به معنای تعطیلی آن بخش هایی نیست که متخصصان بومی ندارند.
وی ادامه داد: به اعتقاد بنده هم چنین راه یکی از مهم ترین بسترهای توسعه یک منطقه است بنابراین پیگیری پروژه محور اتصال جاجرم به میامی و تهران از اولویت هاست.
دکتر خباز با توجه به اشاره اعضای حاضر در جلسه به انتصاب فرماندار جدید جاجرم اظهار داشت: باید یادآور شوم بازه زمانی انتخاب و انتصاب یک فرماندار حداقل دوماه است بنابراین، قطعا این جابه جایی از ماه ها قبل در دستور کار بوده است.
وی مطرح کرد: بنده فرماندار پیشین جاجرم را فردی عاقل، صبور و متفکر می دانم که امروز دارای سمت مشاور ردیف دار استاندار و به لحاظ شأن اداری همتراز با معاونان استاندار است و پیشنهاد برادرانه بنده به جمع حاضر نیز حمایت از فرماندار جدید است تا با دلگرمی به این حمایت، همفکری و مشورت بتواند باعث توسعه شهرستان باشد.
دکتر خباز بار دیگر بر همسویی مدیران استان با سیاست های دولت تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: وجود مدیران مخالف و بی تفاوت به سیاست های دولت در بدنه مدیریتی استان قابل قبول نیست و بنده اعتقاد دارم پس از قبول مسئولیت و حمایت باید حامی و مدافع عملکرد دولت باشیم و در غیر این حالت باید کنار برویم. وی اشاره داشت: کار سیاسی فراز و نشیب و هزینه هایی را به دنبال دارد که پس از قبول مسئولیت باید این مباحث را نیز پذیرا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار